Køb lokalt find forhandler

Se hvilke butikker, der forhandler DANSK Copenhagen smykker nedenfor. Undgå at køre forgæves ved at kontakte din nærmeste forhandler om det ønskede produkt. OBS: Oversigten er vejledende.

NYHEDER | BLIV MEDLEM OG FÅ 10% PÅ FØRSTE ORDRE

Fri fragt til pakkeshop ved køb over 399,00 DKK

Leveringstid 1-2 hverdage Fri fragt ved køb over 399 DKK 60 dages returret

BESTILLING

HVOR ER MIN ORDRE?

  • Når du har lagt din ordre, modtager du en ordrebekræftelse på e-mail med dine ordreoplysninger. Du kan se vores estimerede leveringstider HER.
  • Vi har vores lager af smykker i Herlev, hvor vi sender din ordre fra. Så snart din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med tracking informationer.
  • Det kan tage op til 24 timer, før du kan følge din pakke gennem dine tracking informationer.

JEG HAR IKKE MODTAGET EN ORDREBEKRÆFTELSE - HVORFOR IKKE?

  • Inden for 2 timer, fra din ordre er afgivet, sender vi dig en e-mail med bekræftelse på, at vi har modtaget den.
  • Hvis du ikke har hørt noget fra os efter 2 timer, er det en god idé at kontakte vores KUNDESERVICE.
  • En typisk årsag hvorfor du ikke har modtaget din ordrebekræftelse er fejl i betalingsgodkendelsen.

KAN JEG ÆNDRE MIN BESTILLING

  • Det er desværre ikke muligt at ændre din ordre, når den først er gennemført og betalt i kassen.
  • Hvis du gerne vil købe andre varer, kan du nemt afgive en ny ordre.
  • Hvis du har bestilt noget, du ikke vil beholde, skal du blot udfylde retursedlen, vi har vedlagt dine smykker. Det er vigtigt at du noterer ordrenummer og varenummer på din returseddel. Du skal selv betale for returporto og du skal sende pakken retur med omdeling.
  • Vi modtager ikke pakker der leveres til posthus eller pakkeshop.
  • Så snart vi har modtaget din returpakke, sender vi indenfor 7-10 arbejdsdage en e-mail og tilbagebetaler dig beløbet. 

KAN JEG ANNULLERE MIN ORDRE?

  • Vi kan desværre ikke annullere din ordre, da vi påbegynder behandling af din ordre straks efter modtagelsen i vort system.
  • Så snart vi har modtaget din returpakke, sender vi indenfor 7-10 arbejdsdage en e-mail og tilbagebetaler dig beløbet. 

HVAD GØR JEG, HVIS DER MANGLER ET SMYKKE I MIN PAKKE?

  • Mangler du en vare i din pakke, beder vi dig sende en e-mail til vores Kundeservice via DENNE FORMULAR – de står altid klar til at hjælpe.
  • Oplys ordrenummer og varenummer eller navnet på den manglende vare. Vi sender dig straks dette smykke.

HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS MIT NYE SMYKKET ER GÅET ITU?

  • Skulle du være så uheldig at opleve fejl eller mangler ved en vare, du har købt på vores online shop, skal du sende en mail til vores Kundeservice via DENNE FORMULAR
  • Vores Kundeservice vil herefter være dig behjælpelig med det videre forløb.

HVAD GØR JEG, HVIS JEG FÅR LEVERET ET FORKERT SMYKKE?

  • Hvis der er fejl i din levering skal du sende en mail til vores Kundeservice via DENNE FORMULAR
  • Vores Kundeservice vil herefter være dig behjælpelig med det videre forløb.